Jaarverslag VVNH 2011

klant VVNH
discipline(s) periodieken

Houthandel 2.0, dat is het thema voor het jaarverslag van de VVNH in 2011. Omdat de houtwereld niet bekend staat om zijn vooruitstrevendheid, ontstond het concept om in het jaarverslag antwoord te geven op de vraag: ‘Hoe 2.0 is de houthandel eigenlijk?’ Middels een aantal brainstormsessies werd het fotografieconcept bedacht dat leidend is voor het jaarverslag. De besturen zijn gefotografeerd in een setting, waarin ze een verhaal vertellen over oud VS nieuw. Social media, QR codes, smartphones en flexwerken zijn onderwerpen die op ludieke wijze worden verbeeld en vragen oproepen over de huidige status van de houthandel.

Binnenin het jaarverslag zit het uitneembare pocket-jaarverslag van Centrum Hout, de promotionele tak van de VVNH. Deze is op afwijkend papier gedrukt en kan door middel van het verwijderen van 1 nietje als apart gebonden boekje worden uitgenomen.